Przydatny Klucz warsztatowy wykonany z dobrej jakości materiałów — zwieńczony gumową rękojeścią, posiada 2 nasadki w zestawie.Dane techniczne:Dobrej jakości przegub oraz rączkaNasadki w zestawie: 16 oraz 21 mmNasadki wyposażone w przytrzymujące świecę gumki
Zestaw składa się z trzech blokad o specjalnej konstrukcji i kształcie,blokady wykonane ze stali węglowej, chromowane lub oksydowane.
Uniwersalna blokada kół zębatych, znajduje zastosowanie do wszystkich rodzajów kół zębatych niezależnie od średnicy, rozstawu i skoku zębów. Blokada nadaje się do pracy z silnikami benzynowymi oraz Diesel'a.
Blokada rozrządu Ford Mazda Volvo 1.25-2.3 16V
Zastosowanie:ALFA ROMEO: 145, 146, 147 (96-10) silniki 1,4 16V oraz 1,6 16V155, 156 (96-06) silniki 1,6 16VKody silników: 335.03 / 321.02 / 321.04 / 322.05 / 676.01
Zastosowanie:Blokada przeznaczona do silników 3 - cylindrowych o pojemności 1.2Nadaje się do silników benzynowych z łańcuchem z pojedynczym i podwójnym wałkiem rozrządu, w tym:ŚKODA FABIA 1.2 12V 3 cyl. AZQ i BME 2003-VW POLO 1.2 12V 3 cyl. AZQ i BME 2002Zestaw zawiera elementy blokujące:wałek rozrząduwał korbowy
Zastosowanie:Modele: RENAULT (2001-2009): Clio III, Modus, Megane, Scenic I, Scenic II, KangooTypy silników:1.4 16V, 1.6 16V o kodach: K4M 708 / 716 / 730 / 732 / 750 / 752 / 753 / 760 / 761 / 764 / 766 / 782 / 790 / 791/ 792 / 794 / 800 / 801 / 802 / 804 / 812 / 813
Zastosowanie w samochodach:PEUGEOT 406, 407 1.8 16VCITROEN XSARA, PICASSO 1.8 16VPeugeot 206 ; 207 ; 307 2.0 16VKoło wału mocowane na jedną śrubę.Kod silnika: 6FZ RFN
Zastosowanie:FIAT: 500, Panda, Punto, Grande Punto, Linea, Idea, DobloSilniki 1,3 JTD 16VOPEL: Agila, Corsa, Astra-H, Tigra-B, MerivaSilniki: 1,3 CDTiFORD Ka 1,3 16V Duratorq
Uniwersalny zestaw do blokady rozrządu 8 elementów
regulowana siła docisku kamieni ściernych3 kamienie ścierne o długości 75 mmpasuje do każdej wiertarkiwyposażona w elastyczny — giętki łącznik (giętka oś)przeznaczona do tulei 51–177 mm
Przyrząd służy do szybkiej kontroli naciągu paska rozrządu. Jest to uniwersalne urządzenie pozwalające na kontrolę naciągu paska rozrządu. Pozwala na pomiary pasków o rożnej szerokości i wysokości wszędzie tam gdzie podane jest ugięcie paska [mm] pod zadanym obciążeniem [N].